Hockeyfreaket

Bara 6 dagar kvar! <3

Kategori: Allmänt

Nu är man hemma från skolan igen då. Eller kom hem runt halv 6 men ändå:P
Dagen har väl vart helt okej tycker jag, förutom maten då... Jävla puckon!:@
Vi kom dit runt 12, då stog det några killar där redan å väntade på mat, så vi ställde oss också där, vi hade stått där en stund när en mattant kom ut å sa att maten va färdig om 10 min, efter 10min hade det fortfarande inte kommit nån mat. Men sen när det väl kom mat så va det inte rätt mat, vi skulle fått köttfärsgratäng med potatis, men istället fick vi tapetklister(potatismos) som smakade skit å gammal köttfärslimpa. Allting smakade vidrigt!
Frida & Emma åt några knäckebröd men inte jag & Julia. När dom va klara så lämnade vi kvar tallrikarna på bordet med mat kvar på dom. Vi tänkte fan inte göra dom nån tjänst för den jävla äckliga maten!
Så idag på våran fika så gick några ner å köpte frallor som vi kunde käka, så allt jag åt mellan 7-17 idag va en fralla å lite potatismos, tro mig, jag va ashungrig när jag kom hem!
Men när jag kom hem så blev det tårta:P å pappa fick en bukett av mig hehe.

När jag kom med bussen så fixade jag brevet till Danne å sen skickade iväg det, så det e nog hos honom på måndag :P

På måndag så börjar hockeyn med! :D HATA CLUBEN!!!

Ne nu ska jag fixa min registrering till Elmia som vi ska på på torsdag :) går bara till 12 den dan, men måste stanna i stan eftersom det e hockey på kvällen sen!:D HEMMAPREMIÄR! YEY :D

Ha det bra! Hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: