Hockeyfreaket

Saknaden är stor.. <3

Kategori: Allmänt

Söndag igen då.. Vilket innebär att det är skola imon-.-
Idag har det inte hänt mycket. Vart hos syster en sväng å sen har jag å mamma inte gjort mycket mer, jag har kollat på Aladdin xD
Usch vill verkligen inte till skolan imon, orkar inte! Men på kvällen imon så är det hockey igen, denna gång mot Moda. Krossa Foppa å hans fot!;) 
Vet inte vad jag ska göra mellan skolan å hockeyn. Kanske hem till Petra en sväng om jag får(A) :)

Vet inte vad som händer den här veckan, händer nog inget särskilt förutom på fredag/lördag:)
Imon är det bara hockey, får träffa Christofer igen:D
Tisdag blir det å plugga latinglosor-.-
Onsdag å torsdag inget speciellt som jag vet nu
Fredag blir det å fira Emma eftersom hon fyllde  år i fredags, sen på lördan blir det å slappa i lägenheten fram till typ 3 för då ska jag ge mig av bort mot Kinnarps för hockey:) sen ska antagligen mamma eller nån hämta mig så bär det av mot Ljungarum på inflyttningsfest :P å senare så bär det av hem antar jag hehe.
Denna veckan så kommer pappa hem också. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än.. men men..

Den veckan som han är hemma så har han lovat å fixa hem min häst! Hon är typ det enda som finns i mina tankar just nu.. vill verkligen ha hem henne nu!
Kände när vi va i Ullared å när jag va vid avdelningen med hästprylar att jag saknar henne nåt så enormt. Jag nämner henne minst en gång om dan för mamma eller nån.

Ne nu ska jag nog kolla på nån film. Ha det!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: