Hockeyfreaket

Sortering på högsta nivå!;P

Kategori: Allmänt

Ja idag så sorterade ju jag å mamma som sagt massa grejer, å jag kan lova er, det va MASSA grejer som sorterades! xD
Vi fyllde båda baksätet och bagagen med skräp xD å jag har MASSA saker som e bra å ha när man flyttar hemifrån!:D jag å mamma hittade nog 3-4 set med plastbestick, inte såna man äter med utan typ stekspade,slever,spaghettigrej å sånt xD å jag har ganska mycket tallrikar å sånt med:P
Så nu har jag 4 kartonger med grejer plus nån kasse som ska sparas. Men jag har lyckats slänga massa grejer med hehe.

Imon är det skola igen, usch orkar inte.. e så grymt trött på skolan så det finns inte!
Men men, imon går jag typ till 2. måste vänta till 3 innan min jävla buss går -.- e hemma runt 4. asså jag e hemma 2 timmar efter jag slutat, det e sinnes!

Imon så måste jag ju fixa allt till helgen typ, för på fredag ska vi fira Emma, å då ska vi sova där ju. Så måste ha med kläder till det å sen måste jag ha ombyte till lördan för då ska jag iväg på hockeyn å sen till Ljungarum:)

Har inget mer å skriva nu. Ha det!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: