Hockeyfreaket

Du är det bästa som hänt i hela livet <3

Kategori: Allmänt

Jahopp, 3 timmars skola idag då, kändes ju liiite onödigt om jag ska va helt ärlig. Fast lektionen va helt okej dock, gjorde en nivåbukett, den blev lite, eh ja nåt. lite spretig men men.
Sen satt vi mest å pratade, vi ska ha typ "bestämda" platser nu, men vi 3(jag,Petra å Frida) hamnade snabbt på samma ställe xD
Fick ju som sagt skjuts till å från skolan idag :P efter skolan åkte jag å mamma till Maxi å handlade å sen tankade vi, när vi va uppe i Hakarp så fick jag köra:D att få köra innebär verkligen lycka för mig! hehe

Asså jag har vart på lite konstigt humör sen igår, å det blev inte bättre ikväll.
Men jag ska inte ge efter, jag ska vara stark!

Ne nu ska jag väl fortsätta ha tråkigt..
Hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: