Hockeyfreaket

Frulle på Max xD

Kategori: Allmänt

Jag sov ju hos Petra inatt, igår när vi kom hem så käkade vi mackor å kollade på film:) Vet inte vad klockan va när vi somnade, när jag vaknade idag så va klockan 20 i 9 xD vi började skolan vid 8 xD Men jag å Petra hade bestämt oss för å va "lediga" idag (A) xD
Så vi sov vidare å vaknade runt 11 igen tror jag hehe. Sen gjorde vi oss iordning å gick till Max, så det blev frukost/lunch på Max xD
Sen tog jag 1an till June, när jag skulle över vägen ner till Rese så höll jag på å bli påkörd av en buss, han stog still å i nästa sekund så åkte han xD  så det va typ massa folk som skrek att jag skulle akta mig, men eftersom jag såg att han körde så gick jag ju åt sidan xD men det lät lite kul när massa på June skrek på mig xD
Jag fick vänta i 20min på min buss å sen va jag äntligen påväg hem:)

När mamma hämtade mig så åkte vi å hämtade vatten å sen åkte vi hem, vi käkade revben när vi kom hem, eller jag orkade typ 2st xD sen gick jag å tog på mig slapparkläder å så låg jag i min säng å lyssnade på musik å tänkte på en viss person som visst e tillbaka i mitt liv å jag vet inte vad jag tycker om det....
Sen åkte vi ner till Malin å dom å hämtade en byrå som jag ska ha på mitt rum:P

Så den e uppburen på rummet nu, nu ska det bara i kläder i den hehe.
Vet inte vad jag ska göra mer ikväll. usch jag saknar Johan, hatar det faktum att han bor massa långt ifrån mig..:(

Aja, ha det bra..
Hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: