Hockeyfreaket

Kallt!

Kategori: Allmänt

Ja det e precis vad det e, svinkallt e det fan! Har typ småfrusit hela dan, förutom när vi skulle åka hem från morfar, då höll vi på att stekas i bilen typ xD
Skolan idag va helt slapp:)
Första lektionen så pratade vi om det UF-företaget vi förmodligen ska starta hehe. Sen efter det hade vi lektion med Åsa, satt å pratade mest, å vi ska vara med dom nya 1orna på klasskortet!:@ inte vårat fel att dom e så jävla få!
Sen hade vi lunch, efter lunch så stack jag, skulle till ögonläkarn, frågade även om jag e närsynt idag eftersom jag inte ser saker förrän jag e jättenära dom när jag kör, jätteirriterande e det! Men nåt som e ännu mer irriterande e att jag har typ överbra syn enligt dom, men ska nog gå till en riktig optiker nån dag å kolla.

När jag å mamma kom hem så har vi inte gjort så mycket efter det, ikväll så kollade vi på Idol å sen började vi kolla på Pirates of the Caribbean 3, men sen gick hon å la sig efter typ en timme så då gick jag in till mig å fortsatte kolla :P
Den e ju 3½ timme så det e typ det enda jag gjort ikväll xD
Nu vet jag inte vad jag ska göra, den slutade för typ 15 min sen, men tror jag ska försöka sova ganska snart. Har känt mig helt seg å trött hela eftermiddan.

Hahah juste, idag när jag å mamma skulle gå från ögon så satt det några gamlingar där, å då hälsade mamma på en av dom, å då så typ kände hon igen mig å ba "nemen e det den lilla som har blivit så gammal?!" jag fattade ingenting xD för jag kände verkligen inte igen henne från nånstans, sen när vi hade gått en bit därifrån så frågade jag mamma vem hon va, då visade det sig att det var Eva & Malins gamla dagmamma xD

Ne nu orkar jag inte skriva mer, kommer nog inte skriva förrän på söndag igen eftersom jag ska på bio imon å på hockey på söndag! :D
Så ni får ha det så bra alla!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: