Hockeyfreaket

Kan det göra så ont å sakna nån?

Kategori: Allmänt

Jahopp dags å skriva här kanske? Har verkligen inte haft lust å skriva här idag, å har inte haft nåt vettigt å skriva om heller för den delen.
Jag sov till typ 20 i 12 idag, gjorde inget efter jag vaknat, låg i sängen å kollade på film, runt 1-halv 2 tror jag så åkte jag å mamma till skogen en sväng, när vi kom hem så började mamma med maten å jag fortsatte kolla på film. Sen åt vi å en stund efter vi ätit så skulle vi åka å lämna Forden eftersom pappa fixat Saaben nu, så han tog Saaben å åkte i förväg å sen åkte jag å mamma i Forden, jag fick köra:P det e verkligen STOR skillnad på å köra våra gamla skruttibangbang bilar å en Ford som e gjort 08 tror jag. Kopplingen e lättare bromsarna tar bättre å ja allt e bättre typ. Men jag klarade den galant också;D på vägen hem igen så fick jag köra Saaben, förutom att den har jävligt hög tomgång så går den som en klocka, å det var asjobbigt å köra den idag för idag hade den en såndär dag då den bara ville dö så fort man släppte gasen när man skulle svänga å det typ.
Asså jag kan verkligen inte köra när pappa e med! Han gör mig så jävla stressad å han typ "skriker" ut vad jag ska göra.. Mamma lär på ett helt annat å MYCKET bättre sätt än vad han gör, det enda han ska få lära mig i körväg e å backa med kärra för det suger mamma på å göra xD usch jag ser verkligen inte fram emot den dan han ska lära mig det!

Ne nu måste jag hämta vatten för jag törstar ihjäl snart.
Ha det!

Kan det verkligen göra så ont i hjärtat av å sakna nån?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: