Hockeyfreaket

Snuff, vilken go låttitel xD

Kategori: Allmänt

Jag har lust å skriva på min blogg, men har jag nåt å skriva om? Nej det har jag inte. blää på det!
Jag har lyssnat på gammal musik idag xD hittade en skiva som Helena brände till mig för massa massa år sen xD hade massa gamla goa låtar på! xD

Jag har MASSA tråkigt så jag tycker nån ska underhålla mig på nåt sätt xD Inte nån kul inne på msn eller nåt. Eller det finns några men aa..

Imon så är det normal skoldag igen-.- orkar inte! går till typ halv 3 eller nåt sånt tror jag. usch va länge, men det e ännu längre på fredag, då e det ända till 4-.- 4 PÅ EN FREDAG! hur fan tänker dom egentligen?!

Jag har verkligen ingenting å göra i helgen! förutom på söndan då, ska ju ÄNTLIGEN på hockey då!!!!!!:D:D
Å Frida säger samma sak xD hon har inte heller nåt å göra i helgen, förutom matchen hon spelar på lörda då hehe. Borde kanske hitta på nåt då? aja får se hur det blir, e ju några dar kvar än:P

Tjo allihop!

My heart has been broken at least a 1000 times

Kommentarer


Kommentera inlägget här: