Hockeyfreaket

"SCHHHH" :@

Kategori: Allmänt

Faktiskt helt okej dag i skolan idag, tro det eller ej!
Första lektionen va engelska, jag å Frida hade jättekul! xD asså det finns massa frisörer i den jävla klassen som säger "schhhh" HEEELA tiden!:@ jag hatar verkligen sånt! vi sitter typ å viskar å så kommer dom mitt i allt "SCHHHHH" JAG FÅR DAMP!!!:@ men nu när jag e i den klassen så har jag börjat säga schhh tillbaka xD
Jag får verkligen damp på såna människor! Man har fan rätt å prata!
så nu har jag dampat av mig lite xD

Liselotts lektioner va väl helt okej idag. Skulle göra smycken, det e bara det att när det gäller å göra egna smycken så försvinner all min kreativitet! å då menar jag verkligen allt. den bara poff försvinner å så sitter jag där å gör absolut ingenting typ, flätade en grej med fyra band, sen fingervirkade jag nåt konstigt som sen hamnade i papperskorgen xD det var allt jag gjorde på typ 4-5 timmar xD

Sen när jag å Frida satt på rese å väntade på våra bussar så ringer Malin å säger att jag kan åka med henne hem om jag vill, så precis när Frida sticker till sin buss så drar jag upp till June å hoppar på 26an å sticker till A6 å går sedan till Coop.
Sen gick vi där, sen skulle Malin till Erikshjälpen, sen åkte vi hem.
Jag å mamma käkade lite å sen vettifan vad jag gjorde å nu sitter jag här.

Ska nog göra nåt med världens bästa nån dag!:D<3
Saknar den människan nåt enormt! Har inte setts sen typ april..:/

Å idag fyller Becca 17! Grattis gumman:D<3

På lördag ska jag,Frida & Petra troligtvis på bio:) Inglorious basterds!:D

Ha det bra alla!
Pusspuss

Hur ska jag göra? Ska jag? Ska jag inte?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: