Hockeyfreaket

Hell yeah :P

Kategori: Allmänt

Fan jag har inte börjat plugga än-.- helvete också!
Jag hade tänkt å ha det färdigt tills imon, men jag orkar fan inte. Liselott får säga vafan hon vill.. Skulle ju kunna skylla på att jag va sjuk hela förra veckan men då lär hon säga att man får ta reda på om man har fått läxor själv.

Usch jag orkar inte med skolan imon.. suck. jag orkar inte med skolan överhuvudtaget längre, såfort man kommer innanför dörrarna så typ blir man helt trött å vill bara hem.

Asså jag har inte gjort nåt vettigt ikväll, eller det gör jag väl aldrig, men jag brukar alltid antingen va lite social med mamma eller nåt, men idag har jag typ bara suttit å glott rätt ut i luften.. xD

Fast nu så har jag sälle av Dannä:) kommer antagligen ha det ett tag till eftersom han visst ska va uppe länge idag hehe.
Får väl se hur länge jag ska va uppe, har ju faktiskt lite sovmorgon imon:D

Ne pallar inte skriva mer nu! Ha det!
Tjillevippen

(och tack till Dannä som hjälpte mig med rubrik medans jag hade hjärnsläpp xD)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: