Hockeyfreaket

Heldag med mor :)

Kategori: Allmänt

Härlig dag idag! Eller ialla fall en del av den då jag fick snacka lite med Lammköttet!:D har inte fått snacka med honom på aslänge -.-
Idag så väckte mamma mig sådär tidigt igen, typ runt halv 11-.- trodde fan jag skulle dö, jag har kommit på att jag har behövt massa sömn den senaste veckan för att inte va trött resten av dan.
Ialla fall, jag följde med henne till Aneby för vi skulle köpa hundmat å lite saker, men när vi kom dit så va hundmaten slut, så då åkte vi till Tranås istället å köpte där, jag körde heeela vägen :D det var en jävla galning i lastbil med släp som drog om en annan lastbil mitt i ett back krön typ. jävla pucko!
Sen så tankade vi på vägen hem så när jag ska köra ut från macken precis så ringde det nån tjej till mig å frågade om det va jag som sökte anställning som personlig assistent för nån månad sen xD det e verkligen inte mitt yrke, skulle aldrig kunna ta hand om nån så.
När vi kom hem så käkade vi lite, sen stack vi till morfar som fyller 84 idag, så grattis på dig:) å igår fyllde syster Malin tant(34år) ;) xD så grattis på dig med!
Hos morfar så va Solweig, Elin, Julius & Maja:) vi fikade lite, å så kollade vi på nåt Elin filmat, då va kusin Jim & Tom där, asså Jim såg precis ut som Pettson i Pettson & Findus xD han hade nån jävla hatt på sig å så har han skaffat skägg med xD

Sen åkte vi hem, gav hundarna mat, sen for vi ner till Malin å dom:) där fick vi mat å sen satt vi å pratade mest:)
Sen åkte vi hem, mamma ringde till pappa å jag gick upp å satte mig å glodde på dumburken(tvn) å datorn, sen kom mamma upp med, men vi satt inne hos mig å kollade på tv idag hehe.
Vi kollade på Mamma Mia :) så har verkligen haft en heldag med min kära mor idag<3
Hon är verkligen så annorlunda när pappa inte e hemma, gladare på nåt vis, å hon bryr sig mer om mig känns det som. Tycker det ska va så även när han e hemma men det e de verkligen inte! alla e så jävla sura när han e hemma -.- men skönt att han inte kommer förrän den 12sep typ!

Aja, ha det bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: