Hockeyfreaket

Adelövs marknad .

Kategori: Allmänt

Idag så va jag hemma igen, har vart hemma sen i tisdags. Har inte mått nåt vidare:/
Men det känns som det börjar ge med sig nu, men ska ändå va hemma imon å vila ut mig ordentligt så kommer jag pigg på måndag(eller inte xD)
Ska va ensam med mamma hela helgen, har inget emot det!:) pappa ska va borta i ytterligare en vecka, vilket innebär lycka för mig!:D
Men sen ska han va hemma en hel vecka istället-.- men men, den veckan så ska jag se till att min häst kommer hem! Annars så fan ta honom! Han har gjort en del som jag kan sätta dit han för så får jag inte hem henne snart, då jävlar ska han få veta att han lever!

Det e likadant i skolan! Glenn ska fan allt få veta att han lever när jag kommer tillbaka! Jag fick veta av Petra igår att det har vart lite snack om att frisörerna ska på kryssning å vi florister funderar på att hänga på, men Glenn å Liselott anser att vi ska spara våra pengar till 3an. Vafan ska vi göra i 3an? Köpa blommor?
Vi har ju för fan inte haft våran lära-känna-dag än!:@ å den skulle vi ha i början av 1an, nu går vi i 2an. Jävla dumhuvuden! Ge oss Inger tillbaka! för henne hade vi fått hitta på saker ialla fall! Gah jag får damp på dom!!!

Aja hade tänkt å berätta lite om min dag, mamma väckte mig runt 9-.- trodde jag skulle dö fan, 9 är verkligen mitt mardrömsklockslag typ -.- xD
Aa ialla fall, jag gick ner, åt frukost, tvättade mig, klädde på mig, sminkade mig o lite. Sen vid halv 11 tror jag så började jag å mamma bege oss mot Adelöv. Vet att jag e sjuk, men jag har ingen feber så då får jag vistas ute.. Sen satt vi på ett räcke å väntade på Helena & Marcus:)
jag gick ner för den jobbiga trappan å hämtade papper i bilen som jag glömt eftersom min fucking näsa rinner HELA tiden!-.- på vägen upp så höll jag på att bli nermejad av två blöjraggare xD
Sen när dom kom så gick vi runt på marknaden, jag köpte lite godis, nytt band för en 5a till mitt halsband eftersom det var så jävla slitet så jag inte fick av det ens xD å sen en ny ring med en skorpion på:D massa fin! bra köp! :D Kommer bilder på det i slutet av inlägget hehe.

Vi kom hem till oss runt halv 4 tror jag. Lagade mat(vidrig köttfärssås, vettifan vad mamma gjort med den idag:S) aja, å medans jag satt där å åt så chattade jag lite med Petra å nån mer, sen ber Dannä mig om hjälp, jag fattade inte riktigt vad han behövde hjälp med, men men xD
Sen när vi skulle skjutsa hem Helena & Marcus så började det regna som fan, såg knappt ut genom rutan fan. Juste, jag fick köra på vägen ner :P

Nu här hemma igen så har jag bara chattat med Johan som jag tjurade ihop lite på men det gick över när jag fick som jag ville ;D sen ska jag köpa halsduk åt Daniel istället för till Jens nu, hehe.
Å frågade Fia om det fanns möjlighet å lägga undan 2st, men hon sa att det räckte jag kom på HVdagen så kunde jag köpa där :P så Daniel, du e garanterad en halsduk, å betalar du inte får du smaka på näven, det vet du;) xD

Ne nu måste jag ner å släppa in min hund från ösregnet, ha det bra!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: