Hockeyfreaket

Match today !

Kategori: Allmänt

Jahopp då var man hemma igen.
Bion igår va jättebra!:) verkligen nån alla borde se! Efter bion så åkte jag å Petra hem till henne å Frida hem till sig. Hemma hos Petra käkade vi mackor å drack O'boy, vi kollade på The Shining samtidigt, den va väldigt wierd!
Efter det så kollade vi på våran film, The Breakfast Club;D
Jag somnade typ mitt i den hehe.
Vaknade runt 12 idag, sen for vi iväg till Kinnarps Arena!:D
va lite segt å va där så långt innan, men jag fick ialla fall det jag va ute efter, halsdukarna!:D
Matchen va lite sisådär, första 5min va helt okej, sen gjorde Cluben mål å då tappade Håve lusten helt typ, men sen i andra så kvitterade å sen tog Hv ledningen! i 3e så tog Hv ledningen med 3-1, men sen gjorde sitt andra mål för kvällen, men mer än så blev det inte, å resultatet för kvällen blev 3-2 till Håve!(Y)
Denna dag/kväll så stog jag å suktade efter Jämtin(A) vill verkligen ha tillbaka honom! Han passar inte i äckliga cluben, å han passar DEFINITIVT INTE i 91!!!!!!! DAAAMP! han ska ha 50!
Tyckte inte det var nån speciell spelare som utmärkte sig idag, förutom Andre Pettersson, Håves egna material han va riktigt bra:)
Janne K hade satt ihop Laine å Ledin, det var ingen vidare kombination enligt mig. Men vem vet, dom kan utvecklas å bli bättre. Annars så var det nog inget annat.
Juste, detta måste ju bara tilläggas! JAG HATAR OSCAR SUNDH! Han är en spelare jag ALDRIG kommer acceptera! Jag har aldrig hatat nån så mycket som jag hatar honom!

Men men, dom vann ju ialla fall!:D
ha det bra!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: