Hockeyfreaket

Helgen .

Kategori: Allmänt

Jahopp dags å skriva här kanske? Har ju inte skrivit här på några dagar.
Igår så blev jag uppdragen tidigt igen -.- hatar att gå upp tidigt!
Hade typ 30 minuter på mig att äta å fixa mig sen va det bara in i bilen å åka till Malin å dom:)
Jag,Malin & Albin drog till Adelöv, på traktorrace xD vi började vafan vi hamnat när vi kom dit, omringade av bönder å raggare -.- xD
Vi gick runt där å sen bestämde vi oss för att sätta oss på ett släp som stog där, det var bara det att det var typ 20cm lägre än mig, å jag e 169, så det va typ 150cm högt, så ni kan ju bara tänka er hur det såg ut när malin försökte hoppa upp där xD men till slut så hittade vi en grej längst bak på släpet vi kunde trampa på å klättra upp xD å båda hade tajta jeans på sig så det såg ju säkert sådär himla smidigt ut me när vi klättrade å skrattade xD
Sen satt vi där uppe å glodde xD dom körde å jag typ visste vilka många av dom människorna va, Älgakliv från Lekeryd va där, Karl-Johansvamp från Furulid å så körde Vendela me:P
Sen hoppade vi ner, mina ben vek sig som spaghetti typ xD sen när vi gick bortåt så såg jag massa folk jag helst skulle viljat slippa se xD men men, sen satt Albin i massa traktorer å sen köpte Malin lite å sen åkte vi hem till dom igen. När vi va hos dom så käkade vi å sen pratade å sen åkte jag å mamma hem.
Jag å mamma hade mysig kväll framför tvn, vi kollade på Sommarkrysset, det e nåt sånt där program mamma följer typ hehe. Sen kollade vi på nån film med Jennifer Lopez, efter den gick mamma å la sig å jag gick å satte mig här å glodde. Vet inte riktigt när jag somnade, låg å kollade lite på tv å sen somnade jag hehe.
Sov till halv 1 idag xD sen gick jag ner, väntade på mat, pratade med pappa i telefon med, jag ska få en tröja av honom när han kommer hem :D
Efter maten så for jag å mamma ut i skogen, vi plockade MASSA svamp, jag hittade massa stora:P en av dom jag plockade va nog runt 12cm i diameter:P
Sen efter det så åkte vi till träsket å plockade sån svamp hehe. så blev en korg med kantareller å en plastkasse med annan svamp xD
åkte hem, har inte gjort så mycket sen dess. Slappat mest hehe. Fick god äggmacka av mamma ikväll:P
Å nu sitter jag här igen hehe.

Imon e det skolan som gäller igen efter en veckas sjukdom -.- men nu e det såhär att förkylningen har satt sig på mina bihålor.. så jag kommer va tjurig imon för jag har ont, men men.

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Ha det bra!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: