Hockeyfreaket

Finner ingen glädje i det som förr fick mig å skratta.

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sen man skrev här. Men igår så var jag hemma sent å sen däckade jag mellan 11-halv 12.. Så tidigt har jag inte sovit på länge, typ rekord eller nåt xD

Igår så va det ju skola, slutade runt 3. sen åkte jag,Emma & Petra ner till stan, jag å Petra käkade på Sibylla vid Rådhus å Emma satt å kollade på xD Simon Thil & Joel Tågerud va där, Simon e gammal klasskompis från Hva å Joel gammal klasskompis från Lommaryd xD
Efter det så åkte Emma iväg å jag & Petra gick på stan en sväng, jag e på grymt shoppinghumör! JAG VILL HA MASSA NYA SAKER! runt 20 över 5 drog jag å petra oss bort mot Kinnarps:)
köpte mina biljetter å fick en ny guld t-shirt från 08 :P
Så nu ligger en vacker bunt med biljetter här jämte mig:D
Efter det tog jag bussen hem, va hemma runt halv 8.

Idag så gick jag upp runt 6, typ 40min försent xD
Hade en halvtimme på mig att gå på toa, tvätta mig, platta håret, sminka mig, äta frukost å välja kläder xD jag va liite stressad men jag hann med allt;P
Tog kort idag, e nog första gången jag ler på det ensamma kortet, fotografen vägrade ta det där jag såg allvarlig ut-.- Jag ler aldrig på såna kort.. men men. vi slapp ialla fall ta med dom mobbade 1orna som bara e 2st nu! xD så jävla lyckad klass verkligen! xD
Gick till 2 idag., va tvungen å vänta till 3bussen, jag å Frida gick en sväng på stan för hon köpte present till Emil(hennes bror) då blev jag på ännu mer shoppinghumör! fan va irriterande det e!
Idag när jag kom hem så låg det brev till mig på bordet från Danne:D yey pengar!(Y):D 
Så imon ska jag å köpa påse å skicka iväg halsduken å den lilla extrapresenten;) xD 

Asså fan va folk det har fyllt den här veckan!
I måndags fyllde kusin Jonna,Pontus å Gabriel. I tisdags va det Carro i klassen å Helena, å imon e det pappa å Fridas bror. 

Ne nu ska jag fortsätta messa med Hampus;) Ha det bra!
Pusselipuss :*

Kommentarer

  • Emma säger:

    Haha man får akta sig så man inte blir mos :P Hahaha man blev redigt frestad att ta era tallrikar och ätea upp allt i ett nafs :P Haha jag försökte kolla bort så mkt jag kunde ;)

    2009-09-17 | 19:05:24
    Bloggadress: http://jkpgtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: