Hockeyfreaket

Håve SM-guld tippat!

Kategori: Allmänt

Yey jag har liiite mer än 10kr att leva på tills nästa vecka! Nu har jag typ 130kr efter jag fick lite av pappa, å nån dag nu i veckan så kommer pengarna från Danne också :)

Skolan idag va jätteseg, jag va lite halvtjurig hela dan, dampade lite på Sandra å hennes släktingar på engelskan. orkade verkligen inte hålla käften längre, mitt tålamod brast verkligen för mig i just den sekunden..

Idag så tippades det vilket lag i hockeyn som e favoriter i år, å vilka tror ni det blev? Jo just det! HV71!<3

Tränarnas tabell:

1. HV71 ( SM-guld)
2. Frölunda
3. Linköping
4. MODO
5. Färjestad
6. Luleå
7. Skellefteå
8. Timrå
--------------------------
9. Djurgården
10. Brynäs
-------------------------
11. Södertälje
12. Rögle

Niklas Holmgren och Thomas Johansson kontrade med följande tips:

1. Frölunda
2. HV71
3. Linköping
4. MODO
5. Djurgården
6. Färjestad
7. Luleå
8. Timrå
------------------------
9. Skellefteå
10. Brynäs
------------------------
11. Södertälje
12. Rögle

Tycker mest om tränarnas tabell såklart;) tycker att Tälje å Rögle ska ligga där dom ligger, å personligen så tycker jag Lule ska ner.. men man kan ju inte alltid få som man vill hehe.

Asså idag när jag å Frida hoppade av vid June efter skolan idag så när vi gick där vid bankomaten å skulle in genom dörren så står det en asläskig människa där.. båda blev helt chockade å fattade inte riktigt. men han va typ brännskadad i hela ansiktet, han hade typ ingen näsa å inga öron utan det var bara hål. det såg helt hemskt ut. usch tycker så synd om honom. Sen när vi står nere på rese å väntar på min buss så kommer han, å går på min buss. då fick jag typ lite panik, har väldigt svårt å se såna människor..

Han såg typ ut sådär, fast det e inte han på bilden, utan han på bilden e en fd brandman, kommer inte ihåg namnet på honom men pappa berättade om honom på bilden för mig när jag kom hem å berättade den läskiga upplevelsen.

E det bara för mig som msn å facebook e helt fucked up?! Även min mobil e helt fucked up! Det e nån som har skickat ett sms till mig men jag hade för mycket på minnet så det kom upp att jag va tvungen å radera men det har fortfarande inte kommit fram till mig. å ingen av dom jag brukar messa med e det som har messat.. vem fan kan det då va?!:S

Fan va långt detta blev xD aja, ha det bra!
Hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: