Hockeyfreaket

Dom gjorde tofflor av min syrra och hotdogs av min mor.

Kategori: Allmänt

1-0 i matcher till Håve mot SAIK! Zappade mellan Tvd å hockeyn mellan 8 å 9 vilket gjorde att jag missade alla målen(2st) haha :( å jag missade första perioden för jag trodde att matchen började 7 som vanligt men det visade sig att den började halv 7. haha åh vad jag e lyckad!

Idag så va det bara skola till 12 sen fick vi sluta, så jävla gött! Va hemma runt 2 nångång, skulle va hemma vid halv 2 egentligen men min mamma GLÖMDE å hämta mig vid tåget!!
När jag kom hem så käkade jag å slappade en stund å sen begav jag mig ut en sväng på hästen min.
Hon har fan blivit störd i huvet på riktigt! Henna följde efter oss å då fick hon cprycket å ställer sig på bakbenen å håller på. Sen va jag tvungen å vända så Henna kom hem. Sen red jag iväg igen, det gick bra men sen på hemvägen så kommer det en bil med släp bakom oss, då börjar hon cpa loss på HELA jävla vägen, typ skuttade omkring å ställde sig å höll på, jag fattar fan inte vad som har hänt med henne. Men det blev efter att hon va hos Iva, dom har förstört min häst rent ut sagt. För så som hon är nu har hon aldrig nånsin varit innan. 
Jag menar, hon har bitit pappa å vart påväg att sparka honom, det har hon ALDRIG gjort innan, å då menar jag verkligen ALDRIG!  men får väl träna upp henne igen antar jag..

Ne men nu ska jag nog sätta upp ytterligare en Nirvanaflagga å sen kolla på Hata Göteborg :D
Ha det bra! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: