Hockeyfreaket

Guldfest!

Kategori: Allmänt

Igår vart det kortege/guldfest i stan. helt underbart! åkte på flaket från lokalen till Atollen, sen fick vi springa innanför staketet till längst fram på scenen :P tog typ 180 bilder haha :D
Å i o med att det regnade som fan när vi stog där igår så såg man ju askul sen, typ slickad katt i håret å sminket mer neranför ögonen, å sen gick min mobil sönder, eller högtalaren typ haha (Y)

Å jag är ju så jävla klantig, jag tänkte hela tiden att jag inte får hoppa ner från flaket sen för att jag kommer sabbe knät då. VEM FAN HOPPAR NER FRÅN FLAKET DÅ?! Jo, JAG! å vem fan har ont i knät nu? jo, JAG! asså så trög..

Om typ 30 minuter så ska jag bege mig mot bussen in till stan. Ska till skolan å räkna matte från 1-5 -.-

Men ha det bra alla. Kanske kommer upp bilder från igår nån gång haha.
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: