Hockeyfreaket

Hellre bonne än apa!

Kategori: Hockey

Nu är jag här framför datorn igen. Igår åkte jag hemifrån vid 12tiden in till stan. åkte hem till Helena å dom en sväng å sen skjutsade Matthias upp oss till lokalen. å medans vi sitter där i lokalen så kommer puckot Jimmy å sätter sig jämte mig å börjar snacka en massa, å han trodde att nån på hockeyn va min pojkvän bara för att vi brukar stå jämte varandra på matcherna. å sen ville han att jag skulle åka samma buss som honom på vägen upp så att vi kunde snacka med varandra.. å Helena sitter å asgarvar åt mig typ! x)
Jimmy tjatade om mitt nummer så han fick det, å helt plötsligt så får jag sms av hans kompis, så istället för Jimmy så trackar den här idioten mig hela kvällen!

Matchen va väl sådär, 1a å 2a sög. I 3e så kommer Håve ut som det starkaste laget, å fy fan så jävla nära vi va att göra 3-3!!! jag är fortfarande förbannad för det, hade vi gjort det så tror jag fanimej att vi tatt det.. men men nu är det som det e..
Jag å Helena stötte på Dysselbärra å hans bror där haha, han åkte i Jimmys buss å haha fan vad han ville byta buss pågrund av honom.
Blev eskorterade ut sen efter matchen, va typ 50 vakter på rad inne i arenan, jävla sura 08or verkligen, käranån!

Vi va hemma i Jkpg runt 2tiden inatt, så blev hem å sova hos Helena å dom, men kunde inte somna på en evighet typ. Sen va det upp igen å iväg in till stan, tog 11bussen hem, direkt till praktiken, va ganska pigg faktiskt vilket gjorde Elin lite chockad hehe. Va en slapp dag i affären idag, gjorde 20 tulpanbuketter till en beställning å sen blev det lite arrangemang med mera :P
slutade vid 6, å den sista halvtimmen på dan så hade jag å Elin sällskap av William, en trevlig man :P

När jag kom hem fixade jag lite i stallet, sen fixade jag maten när jag kom in. Å då berättade mamma lite saker för mig.. så är väl lite halvt deprimerad, å sen ringer Helena å berättar att hon i stort sett har blivit uppsagd. inget kul alls!

Ne usch va långt det här blev nu. Orkar inte skriva mer nu..
Ha det, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: