Hockeyfreaket

Leave me alone.

Kategori: Allmänt

Jaha så va det här lovet över snart då. å det har inte hänt ett piss, förutom att Håve tatt sig till final<3
har vart rätt skönt å bara va hemma å få gå omkring i sin egen värld, inte behöva prata med nån!
Nästa vecka börjar praktiken, men på torsdagen så missar jag hela dan där å även min tillvalda lektion i skolan, för jag ska till Stockholm! så jävla underbart! å så kommer vi komma hem mitt i natten så blir nattvandring för mig å Helena från Elmia till Tormenåsgatan hehe.
Å sen missar jag 2 timmar på praktiken på fredan, å på måndan sen ska jag in till skolan för jobb med öppet hus e det meningen, men då ska jag också till Stockholm, åh vad Liselott kommer bli glad på mig haha.

Börjar redan nu sakna hockeyn trots att jag va på match igår, nu är det en hel vecka nästan innan det e hockey igen!! hur ska detta gå.. å nervös e jag också, hatar slutspel egentligen, men smaken av guld är underbart<3

Å idag så satt jag å kollade runt efter lite olika klänningar, å jag hittade en jättefin klänning, så den blir det förmodligen att ha på bröllopet i sommar :)

Har inget mer å skriva just nu, ska fortsätta njuta av tanken på att slippa skolan på typ 4 veckor nu!
Ha det bra.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: