Hockeyfreaket

Fridut!

Kategori: Allmänt

Onsdagen snart över, inte många timmar kvar nu! sjuukt nerövs å har en enorm längtan!
Idag så jobbade jag mellan 11 å 18, va ganska lugnt idag, fick göra buketter å fick massa beröm, underbart å höra sånt! :D

Jag började på det här inlägget för flera timmar sen typ haha, men blev avbruten av att det ringde, jag ba vem fan ringer till mig, NU?!
det va Fridut! massa massa längesen vi pratade nu! hon ringde mig bara för att varna mig för Liselott haha men det blev att vi pratade i 1 timme, 41 minuter å 40 sekunder ;P

Hade väl egentligen inget speciellt å säga. Men nu vet ni vad jag sysslat med idag.
Imon blire 12bussen in till stan sen hem till Helena å sen sticka direkt igen typ upp till lokalen hehe, å vid halv 3 bär det av!

Ne nu ska jag fortsätta kolla på tv, sov gott allihop!
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: