Hockeyfreaket

Äntligen!! :D

Kategori: Allmänt

Jahopp goddagens gott folk. Söndag idag igen då, fast jag har iofs inget emot söndagar hehe.
Idag har jag inte gjort ett piss, har bara vart ute å släppt ut hästen sen gick jag å la mig igen, sov till 12 typ å sen har jag bara slappat, käkade mat för en stund sen. 

Har äntligen bytt mina öronhänge idag! fick hjälp av min kära mor, pappa försökte men han ba neee jag vågar inte, haha. å sen drog mamma som fan i dom så trodde att öronen skulle ramla av ett tag, men nu så är dom av ialla fall:P   

Ska iväg lite senare och hämta ensilage till Jasmine, blir nog inte mycket mer än så idag vad jag vet. ska bara ta en dusch å sen blir det nog filmkollande för vädret är ju inte sådär jättekul om man säger så -.-

Aja, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: