Hockeyfreaket

Dålig dag!

Kategori: Allmänt

Hellu bloggen, va ett tag sen nu..
Men har väl inte hänt så mycket sen senast. I lördags så passade jag Marcus i några timmar, vi va på torget med mamma först å sen lämnade hon oss i Hva, vi gick ner till Smedbyparken där det va Fallens dag, å poff helt plötsligt så hamnade vi på jnytt haha, och bästa va när fotografen trodde jag va mamma till 2st 4åriga pojkar, jag ba NEEEJ herregud, jag är bara moster till han i glasögon haha.



Sen på kvällen stack jag till Petra där Frida redan befann sig, vi käkade tacos och hade det trevligt, kollade på Hannibal och sen gjorde vi inte så mycket mer, pratade lite å så, sen fick jag skjuts till Hva:)
vet inte när jag kom hem på söndan riktigt, lagade mat det första jag gjorde typ och sen diskade sen åkte jag å mamma till skogen, och jag övade på dragläge mitt i skogen haha, kan det hyfsat redan men skadar aldrig å öva liksom :P
Å idag så var det ju tillbaka till skolan, så upp vid kvart över 5, men jag försov mig en halvtimme, sen låste jag in nycklarna i skåpet så Matz fick komma och klippa upp det. Sen fick vi börja med latinet igen å sen hade vi bitterfittan Liselott på eftermiddagen, och sen när jag skulle köpa nytt lås så kostar det 79 spänn vilket jag tyckte va jävligt dyrt!! så ja jag har en jävligt dålig dag. men jag hoppade ialla fall av engelska b idag och det verkar ha varit ett smart drag från mig visst enligt Frida för den blinda läraren verkar visst helt jävla knäpp.. 
Nu pallar jag inte skriva mer, ska spela mitt spel jag blivit beroende av haha. 
Ha det bra! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: