Hockeyfreaket

"Just idag är jag stark"

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Asså jag har blivit beroende av en Bajen-låt! illa... "just idag är jag stark, just idag mår jag bra, jag förs framåt av kraftiga vindar, just idag är jag stark" den har fan gått om å om å om å om å om å om å om igen hela kvällen nu!

Idag var det ju andra skoldan, började vid 10. gick å handlade fika och sen spelade vi spel med 1orna, sen vart det lunch å efter det så lekte vi Tutti Frutti typ å sen va det fikatime å sen vettifan vad vi gjorde mer. slutade runt 2 ialla fall, men fick vänta till 3 innan min bussjävel går.. Frida va snäll å väntade med mig så vi strosade runt lite på stan :) när jag kom hem så gick jag in där jag tänkt ha min praktik, meen precis då åker chefen iväg! har jag otur eller vadå?! men ska skicka iväg min moder dit imon å fråga för jag kommer inte va hemma förrän sent imon å då kommer dom liksom ha hunnit stänga. och dom vet ju redan vem jag är så då kan det ju inte göra nåt att min mor frågar åt mig eftersom jag glömt bort det hela sommaren.

Imon så ska vi på florist ha femkamp med dom på finsnickeri uppe i Stadsparken, roligt, verkligen..... hoppas det regnar! å vid 6tiden så ska jag sticka och köpa mitt säsongskort! Helt underbart! men funderar lite på hur fan jag ska hinna hämta dom asså =/

Aja, ha det så bra. bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: