Hockeyfreaket

Skolstart imorgon..

Kategori: Allmänt

Hallå bloggen!
Har vart så sjukt seg idag! bara luggit i sängen och kollat på gamla filmer, dom jag sett hittills är Dirty Dancing, Grease å Fucking Åmål, började på Dirty Dancing inatt men blev för trött så började om på den idag.
Ska nog fortsätta kolla på gamla filmer resten av dan med.
asså jag har verkligen ingen bra dag idag, är så grymt irriterad på en viss person så det inte är sant, och sen så börjar ju skolan imon, VILL INTEEEEE!!!!! :(

Sitter i sängen nu å är uttråkad, är sugen på kladdkaka, men har ingen å har inte tänkt baka heller, för har bestämt mig för att nu ska det bli bättring när skolan börjar, inte onyttig mat å bara mina knän blir bra igen så ska jag försöka komma igång med hästen med. men just nu funkar det fan inte, knäna sätter verkligen stopp, längesen jag hade såhär ont nu =/

Å på onsdag ska jag å köpa mina säsongsbiljetter. Men fattar inte hur jag ska ha tid och hämta upp dom asså.. för man får hämta ut dom antingen 16 sep mellan 17-19, men då är jag påväg/i sthlm förhoppningsvis så det funkar inte å sen på fredan är det, men i o med att mina cp bussar inte går så ofta så vet jag inte hur jag ska fixa det på fredan heller, eller så får det bli på lördan helt enkelt innan hemmapremiären. då kan man hämta dom mellan 11.30 till 15.30 typ å vid 16 börjar matchen. Det blir nog enklast så skulle jag tro:)

Usch är verkligen i behov av en dusch, men det får bli lite senare efter jag vart å gjort iordning i stallet och sådär. Aja, ha det bra. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: