Hockeyfreaket

Dag 2.

Kategori: Allmänt

Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek var när jag gick i 3an på lågstadiet, han hette Arvid, vi gick i samma klass och va bra kompisar! det är ju några år sen det där, men kommer ihåg att jag blev kär i honom, å jag kommer ihåg när jag skulle fylla 9 eller 10, å när jag skulle ha kalas där i källarn på Brunnsgatan å vi blev tillsammans. Ja jisses sicka minnen asså haha.
Kommer dock inte ihåg hur länge vi var ihop, men sen bytte man ju kille lite då å då när man va liten haha, Arvid var dock den det höll längst med :P

Sen när jag flyttade så förlorade jag kontakten med honom, eller ja med alla rättare sagt.. vilket jag tycker är jävligt synd.
Men idag så har jag fått kontakt med Arvid igen, och han är precis som då, eller självklart har han förändrats lite men han är fortfarande liten, söt å lite halvtöntig hehe :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: