Hockeyfreaket

Dag 3.

Kategori: Allmänt

Ja men jag fortsätter med den här listan då hehe, håller mig iofs bara till det enda inlägget om dan, men vafan det är ju nåt liksom hehe.

Dag 3- Mina föräldrar

Min mamma heter Britt-Marie och är 57 år, bästa mamman man kan ha! även om vi har våra fighter ibland så finns hon alltid där och vi håller alltid ihop! Hon jobbar inte med något då hon inte klarar av det efter en fel-operation för nåt år sen, så hon blev förtidspensionerad eller vad man ska säga. När vi bodde i Huskvarna så jobbade hon som dagmamma å hade massa snorungar hemma hehe.

Min pappa heter Lennart och är 55, han jobbar med anläggning, det har han gjort hela sitt liv. Det har vart mest plattsättning, sätta murar å så, anlägga trädgårdar i allmänhet. Men för några år sen så fick han en skopa på sitt ben, den lossnade från maskinen på nåt sätt. Så det senaste året har han kört grävmaskin å lastbil mest då han inte klarar av att krypa på knä längre.

Ja men hur ska man beskriva min pappa då, han är allt från as,idiot,hatad,älskad,bra å ja. Han har sina stunder om man säger så.. Han kan tjura ihop för minsta lilla och ibland kan det gå flera dagar, ibland över en vecka innan vi pratar med varandra, vi säger verkligen inte ett ord till varandra. Kommer ihåg för nåt år sen då det nästan gick en hel sommar utan att vi pratade, rätt sjukt egentligen i o med att vi bor under samma tak..
Är väl från honom jag ärvt mitt humör antar jag hehe.

Aja, det var väl allt jag hade å säga om mina föräldrar^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: