Hockeyfreaket

Skorpion!

Kategori: Allmänt

Jaha dags å uppdatera lite kanske? men vad ska jag skriva då?
snart är det jullov btw :D underbart!
i skolan så är det rätt slappt nu det sista, imorgon så börjar en ny vecka men jag är ledig, på tisdag så ska vi på florist ha "mysdag" typ med julklappslek å fika ^^ å på onsdag så är det typ bara avslutning vid 13, egentligen ska vi ha samhäll innan men vi kommer va där i typ 30 minuter å det var nåt snack om att vi i klassen ska ut å fika innan avslutningen typ, men får se, det kommer inte bli nåt av det gjort om jag känner min klass rätt haha.

Imon på min lediga dag så vet jag inte riktigt vad som händer, jag måste ialla fall till apoteket å hämta piller, märkte idag att det var mitt sista ppiller på den kartan, å jag hade tappat bort mitt recept, men efter att ha vänt upp å ner på rummet så hittade jag det hehe.
mamma snackade nånting om att vi ska baka julgodis, hon å jag brukar ha det som en liten tradition å göra det tillsammans, men jag har lite plugg å gör så kanske sitter med det å sen bara snor det sista skrapet ur skålen haha:D

Asså det är fan inte långt kvar till julafton å jag har inte alls mycket julkänsla faktiskt. hade jag inte förra året heller..
hehe å jag minns förra årets julafton när jag fick mitt bästa paket, jag visste va det va å kunde fan inte sluta le när jag väl fick det :D det var mina älskade kängor! <3
i år har jag inte köpt julklappar för lika mycket pengar men jag har nog fan köpt fler haha, men förra året så blev det ju så dyrt tack vare hockeybiljetterna jag köpte till min mor & far.

Höhö kolla vad jag har gjort :D 2 veckor å 3 dagar gammal :D ska dock tillbaka å se om Glenn kan fylla i lite vid "P" å "i", för jag tycker det är lite svagt därvid, även vid s:et är det lite svagt, syns inte på bilden dock, å inte världens bästa bild heller men den visar ju lite ialla fall :P  

 
Å där avslutar jag inlägget, ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: