Hockeyfreaket

Back to school... :(

Kategori: Allmänt

Jahopp nu sitter man här, igen.
Har inte gått å lagt mig än, har vart vaken sen typ halv 1 i söndas förmiddag. Egentligen borde jag vara astrött men det är jag inte, jag har inte sovit under dan heller även om jag jättejättejättegärna ville det. Jag låg bara i sängen å va jätteseg.
Skolan idag va grymt seg! Hatar verkligen skolan, å allt som har med skolan att göra. Man ska ju inte tala om våra jävla lärare. Fick utbrott på Glenn idag, igen. Kul å börja så efter lovet..

Imon så ska jag till ögonläkarn, får se vad dom säger den här gången.
Blir väl tillbaka efter skolan till det, på gympan så ska vi bort till Kinnarps å åka skridskor :) efter det sticker vi till gymmet en stund.

Efter det blir de hem å duscha å sen får jag se, blir förmodligen inte mycket mer än så.
Aja, ha det bra alla!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: