Hockeyfreaket

Håve tills jag dör<3

Kategori: Hockey

Ny vecka nu igen.. Igår va det en fullproppad dag för mig kändes det som, först till skolan, efter skolan stack jag till Nässjö å fixade lite grejer där å sen tillbaka till Jkpg för hockey.
Håve vann å återtog ledningen!:D bra match å allt va helt underbart, förutom dom där jävla turkungarna!:@

Idag i skolan på naturen så kollade vi på En obehaglig sanning med Al Gore. Eller jag kollade inte för jag däckade på bänken haha. Jag hörde ju fortfarande vad han babblade om men jag orkade typ inte hålla uppe mig själv för blev grymt trött där inne. Sen va det dags för matte å Glenn e ju lika dum i huvet som vanligt.
Lunch å sen gympa, fast den skippade vi å stack till gymmet istället:)
Sen blev jag hämtad av mamma så vi for runt i hela stan kändes det som å jag va trött å tjurig för jag hade inte ätit nåt sen typ 11. Å vi kom inte hem förrän typ halv 5, först då fick jag mat! Innan det så stack jag ut i stallet å klippte av Jasmine hennes jävla tova i manen.
Har bara duschat å slappat resten av kvällen typ. Å jag har blivit förkyld igen, inte kul:(

Imon så ska jag å Petra baka x) så vi sticker hem till henne efter skolan:)
Händer inte nåt mer imon annars förutom skola då.

Ne nu ska jag måla mina naglar.
Ha det bra!
Puss på er


Härliga rysningar i kroppen av den här bilden när man tänker tillbaka<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: