Hockeyfreaket

LOOV!

Kategori: Jag & Kompisar

Ja det e precis vad jag har nu!:D så jävla gött. Fast det var lite deprimerat igår dock, tänker inte gå in på detaljer här. :/
Igår så stack jag in till stan å sen hem till Petra :) hon mötte mig vid bussen å när vi ska gå till ICA så stöter vi på Johan hehe. Å han blev jättearg inne i affären xD stackars hon som fick utskällningen xD
Sen stack vi upp till lägenheten å jag typ dog på vägen dit, å min väska va helt cp xD
Sen va vi där å slappade lite, sen stack vi ner till Skunk å aa...
Lite efter 8 så kommer Fritjof :) vi käkade å Petra va lite mja onykter hehe.
Sen innan 12 stack vi ut å åkte plastpåse, å vi snodde en liten jävla barnpulka xD hahahah herregud xD sen hittade vi en jättebra backe eller nåt, å jävla va det gick, Fritjof å jag hade klämt ner oss i den där minimala pulkan å satte fart nerför backen xD å vi kraschade 2 gånger xD å fy fan va skratt det blev!
Sen kom vi in runt 1 igen för vi typ dog av köldskador där ute hehe.
När vi kom in så kollade vi på Baksmällan om jag inte minns helt fel hehe. Jag somnade i slutet dock..
Sen vaknade vi till å då kollade vi på Ingloriuos Basterds :) men somnade ganska snabbt :P
Idag gjorde vi inte alls mycket, kollade klart på Inglorious Basterds å sen stack vi typ hehe.
Älskar mina tjejor!<3

Har inte gjort alls mycket idag, har planerat hela dan att jag skulle duscha när jag kom hem, tror ni det har blivit av än eller? Ne inte direkt! xD 
Å imon kommer mina tjejer hem till mig:) dom ska titta på våra puppies hehe. Å sen ska dom sova här, ska bli mys:) <3 
På fredag händer inget, men på lördag så sticker jag till Götet, ÄNTLIGEN!:D:D:D 

Ne usch nu orkar jag inte skriva mer.. 
Ha det bra!
Puss på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: