Hockeyfreaket

2010, wierd.

Kategori: Allmänt

Jaha då va det dags för uppdatering igen. Har väl hänt lite sen senast. Har ju vart nyår så nu är det nytt år för er nötter som inte fattat det än haha.
Mitt nyår va ialla fall toppenbra! Riktigt lyckat!:D
Blev nerbjudna till Johan & Carin, där fanns även Sara Grön, Peter, Oskar å några till tjommar hehe.
Å ringde till DO gjorde jag med :P
Å jag har fortfarande ont i min jävla nacke hahah.

Efter nyår så har det mest vart lugnt, igår va det match, mötte Brynäs, ledde med 3-0, i 3e så tappade dom allt typ å brynäs kommer ifatt, så efter 3e stog det 3-3.. I sudden sätter Thörnberg vårat 4e mål å vi får med oss 2 poäng från matchen, så nu leder vi med 5 poäng ner till Cluben.

Har väl inte sådär jättemycket planer inför veckan,

Måndag: Ta hand om hästen, inget planerat typ.
Tisdag: GÖTEBORG!!!!!
Onsdag: Möta tjejerna på June å bli bjuden på mat:)
Torsdag: Back too school-.-
Fredag: Skola å sen vet jag inte.
Lördag & Söndag: Ingen aning!

Så nu vet ni vad jag ska ha för mig om dagarna hehe,
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: