Hockeyfreaket

Allsvenskan här kommer Rögle!

Kategori: Filmer & Musik

Tjo på er gott folk!
Igår va det match, å min lööööver va med mig där:D kul match! vinst med 5-1 mot bollklubben Rögle.
Tack vare Salle så kunde löööver följa med, mycket snällt av honom å ge sin biljett till henne:)

Efter hockeyn så stack jag hem, gjorde typ ingenting hemma. Kollade på film, har kollat på film hela dan idag också. Somnade runt typ halv 4 inatt typ, så vaknade vid halv 11 idag av att mamma ropade på mig att jag skulle ut å släppa ut Jasmine, men somnade om på typ 2 sek å sen när jag vaknade nästa gång så va klockan halv 2, oops.
Gick ner å tog en skål med fil sen slängde jag mig i sängen å kollade på film, å ytterligare mer film. runt 5-6 nån gång? så snodde jag datorn å satte mig här framför å ugglade.
Laddade ner Football factory inatt som Do snackade om igår, så kollade på den, å den sög som fan! Det var ju min sorts film men den va ändå så jävla dålig, ne tacka vet jag GSE<3 


Från Football factory..



GSE!<3


Pallar inte skriva mer nu, ha det bra! Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: