Hockeyfreaket

hihi (A)

Kategori: Allmänt

Asså jag e på blogghumör!! Tro det eller ej:O det har jag fan inte vart på länge!
Jaha så vad ska jag skriva om nu? Det vettifan.
Jag kan ju tala om att jag sitter på golvet just nu å e grymt uttråkad haha
Borde kanske sova för Helena m. familj kommer vid 12snåret imon. Sen vid halv 5 så avgår bussen till Götet!:D

Jag tror jag har insett nåt nu. Å det är så jävla underbart! Gör mig så grymt lycklig!

Jaahaa vad kan jag skriva nu då? Asså jag har fan inget att skriva om längre, jag saknar dom där bloggkrigen jag hade för nåt år sen haha.

Tror jag ska göra Henna sällskap i sängen snart:)<3
Bye bye

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hahah nåt år sedan?! lilla du, du har bara haft bloggen ett år typ ;P

    2010-01-05 | 11:45:08
    Bloggadress: http://petora.blogg.se/

Kommentera inlägget här: