Hockeyfreaket

Min kärlek<3

Kategori: Hockey

Asså jag blir så irriterad! Nu har jag blivit sjuk igen, va fan inte längesen jag va det ju! Så jävla jobbigt när näsan rinner hela tiden och rinner den inte så är man så täppt så man inte kan andas-.-

Jag har inte gjort nånting ikväll, typ sovit bort hela kvällen så kommer väl aldrig somna ikväll.
Får hoppas jag inte är lika förbannad imon bara.. men på kvällen så kommer allt bli toppen igen eftersom det e hockeytime!:D mot Cluben, så ska bli clubenkross imon!(Y)
E en hel vecka sen imon sen jag va på hockey, gillar inte det! för hockeyn får mig att må bra, får mig glad. gillar verkligen inte tanken på hur jag blir när säsongen e över:(
vinner vi guldet så kan man ju leva på det ett bra tag men sen inser man att det är över, å då är det liksom över för typ ett halvår. så jävla deprimerande så det inte e sant.
 
<3

Äkta kärlek!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: