Hockeyfreaket

27 juli 2010

Kategori: Allmänt

Hellu gott folk!
Sitter här å kollar på Allsång på skansen haha! så jävla dåligt, å idag är det dessutom gaytema bara för pride veckan är nu.
Idag så vart jag å lämnade blodprov och fan vilken jävla tid det tog för dom! sen åkte vi och hälsade på Helena och dom en sväng. Sen åkte vi hem runt halv 5 och här hemma har jag inte gjort så mycket. har så sjukt ont i mitt knä. :(
och mamma säger att det inte syns nåt och när jag skulle visa pappa så när jag drog upp byxbenet och han ba "Ajdå" haha lite skillnad på reaktion där asså

Asså jag tror att jag drar till mig lesbiska/bi tjejer, för jag vet inte hur många det är som skriver till mig på diverse sidor eller addar msn.. hmm, kanske ska bli lesbisk istället? kommer ju säkert lyckas få en tjej bättre än en kille, å killar duger då ingenting till :)

Jaha nehe, vad ska jag skriva mer nu då? ne ingenting för nu ska jag kolla på tv! :D
Ha det gööött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: