Hockeyfreaket

Finner ingen glädje i det som förr fick mig å skratta.

Kategori: Allmänt

Haha fy fan va dålig jag har varit på att uppdatera! Men får skylla på att jag inte vart hemma ;) hehe.

I lördags så var vi i Klämmestorp på hundutställning, och vilket folk asså, haha! jag tycker schäferfolk kan vara konstigt men dom här, ja käranån säger jag bara.
Efter det så blev jag avsläppt på June för jag skulle möta Fia :D så mötte henne där sen traskade vi bort till Piren och satte oss där med en glass i handen, gick verkligen jättebra för oss att äta den i 30grader å stålande sol!(y) xD sen satt vi där och snackade massa, vet inte riktigt hur länge vi satt där, sen gick vi ner till matmarknaden på stan där jag höll på att svimma pågrund av värmen, asså det är sjukt hur dåligt jag mår av den här värmen asså!:/ sen svalkade vi oss med en dricka på Donken som va det enda öppna typ.. 
 vid halv 9 gick vi på bio, Eclipse, 2a gången för oss båda:P efter den så stack vi åt olika håll, hon mot Dalvik å jag mot Huskvarna, och snacka om att jag hade tur, för jag skulle byta till 13, och 1an va sen, å 13 ville inte vänta först men sen gjorde den det, annars hade jag fått gå från esplanaden, inte roligt!  

I söndags så följde jag med Helena å dom till Matthias familj, vi badade i Sandsjöbaden och solade. Sen grillade vi hos Matthias föräldrar:) sen sov jag hos dom tills i måndags då jag åkte med Eva hem hit, för hon skulle hämta Leah som vart här i en evighet(en vecka haha)
Å igår så åkte jag in till stan å mötte Frida för vi skulle köpa present till Petra som fyllde 18 förra veckan :) så köpte vi glass och sen stack vi hem till henne, och precis när jag å Frida ska gå av bussen vid Petra så kan man säga att himmlen öppnade sig! fy fan vad det regnade asså. man kan säga att det rann om mig å Frida när vi kom hem till petra xD petra såg helt chockat på oss och typ eeehhh å vilka e ni?! hahah xD
Sen sov jag å Frida hos henne, vi hade filmkväll å mumsade på chips så onyttiga va vi också ;P

Å nu är jag hemma, och har cp ont i huvet så orkar inte skriva mycket mer, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: