Hockeyfreaket

Pringles!!

Kategori: Allmänt

Godkväll! Sitter här framför datorn nu igen, har suttit å kollat på tv med mamma o dom ikväll.
Åh jag har fått Pringlesrör idag! fy faaaan va gott det är "DREGEEEEEL" haha

Å asså en pojk är ju inte sann asså, han kommer krypandes tillbaka vaarje gång... och jag vet inte vad jag tycker om det den här gången. det är ju liksom svårt att bara kunna släppa nån sådär.. =/ men men får hoppas det löser sig ialla fall på nåt sätt.

Ser fram emot min kväll imorgon och emot måndag då jag ska leka med min sötnos :D
Asså det är så jävla tråkigt väder ute! regnar hela jävla tiden och idag har det dessutom börjat blåsa som fan ute! typ storm.

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen, kanske kolla lite film eller nåt. eller bara ligga å lyssna på musik i sängen, det är fan bland det bästa jag vet och bara få va och lyssna på härlig musik :)

Juste måste lägga in bilderna från SSM på datorn, kanske kommer upp några här :P
Aja, ha det bra! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: