Hockeyfreaket

12 juni

Kategori: Allmänt

jahapp nu satt man här igen. idag så kom Eva med barn upp en sväng. har ine gjort så mycket annat idag, sen kom Malin med barn en sväng. efter dom åkt hem allihop så stack jag å mamma in till aneby för å handla lite till ostbrickan ikväll, den vart mums btw ;P va verkligen aslängesen jag åt det.

Imon vet jag inte vad som händer, förmodlingen ingenting. ska kanske ta en sväng på min lille häst, Henna får väl följa med då också, beroende lite på vilken runda jag tar hehe.
Påtal om Henna så har jag henne sovandes i knät just nu, massa myys!:D hon är så jävla underbar verkligen! <3

På tisdag ska jag kanske sticka till Gislaved å kolla på Lejonen-VMS :)
Så jävla skönt å ha lov nu! kan sova länge, fast vid 9 så börjar mamma skrika på mig -.-

Har inte så mycket mer att skriva nu, ha det!


<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: