Hockeyfreaket

aj som faaaan!

Kategori: Allmänt

Haha ja det typ skrek jag precis för rev mig på näsan :( gjorde förbannat ont! nu blöder det till å med :(

Asså käranån, jag fick sån chock för en stund sen! å då menar jag verkligen en jättechock! xD asså aa, käranån e det enda jag kan säga xD
Men är glad för Tants skull ändå :) även om jag fortfarande e väldigt chockad, för han e jääävligt speciell haha.

Jahapp, har inte gjort nåt speciellt ikväll. ovanligt.... -.- hatar att bo här mitt i jävla skogen! kan fan inte göra nåt utan att jag måste få skjuts dit *SUCK*

Men på lördag så hoppas jag verkligen på bra väder så jag kan få lite alkohol i mig på Kabe tillsammans med trevligt folk :)

Asså jag är helt jävla beroende av en låt just nu, har lyssnat på den hur många gånger som helst hehe


Tant å jag haha

Ne nu ska jag fortsätta kolla på Medium
Hare gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: