Hockeyfreaket

Blöt hund!

Kategori: Allmänt

Det luktar blöt hund på mitt rum!!:( Men det beror på att jag va tvungen å duscha Henna innan idag för hon hade rymt iväg för att leka i en lerpöl antagligen haha. så hade en fight med henne i duschen kan man säga, käranån asså! xD

Idag så stack jag in å kollade på BDs student, åhh jag e SÅÅ avundsjuk på dom!:( men BARA 1 år kvar nu...
Efter det stack vi ner på stan, gick där å väntade på att dom skulle åka igenom stan med lastbilarna. jag å Frida käkade jordgubbar i en busskur å sen va vi ännu mer hungriga så då hamnade vi på Donken(A) haha.
sen kollade vi när BD åkte genom stan å sen stack vi hem typ.
När jag kom hem så satt jag å letade på nätet om jordvärme som jag ska hjälpa pappas chef med.
Sen har jag bara tatt det lugnt, lekt med Hero å det puckot gav mig en smäll mitt i tinningen så det gör asont där nu!

Kollar just nu på Pimp My Ride, dom håller på med en Impala, fattar inte hur man kan missköta en sån fin bil så! helt sjukt fan.
Ska lägga in lite bilder på datorn också, har inte gjort det på ett tag nu hehe.

Kanske skriver nåt mer senare ikväll. ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: