Hockeyfreaket

Godkväll!

Kategori: Allmänt

Godkväll gott folk! Har det hänt nåt kul idag? inte för mig ialla fall. skulle ju egentligen ha stuckit in till stan, meen blev inte så tyvärr :/ skulle ha festat på Kabe men det va inte säkert att det blev av beroende på vädret och jag kände att jag har liiite för långt å åka för å riskera att det inte blir av så jag stannade hemma.
Å varken jag eller Petra va överdrivet taggade för fest. Men nästa helg e det ju somsagt midsommar så tar igen oss då ;) hehe.

Har kollat på bröllopet idag tro det eller ej haha! Men syrrans man e ju där å lagar mat, så lite stolt e jag över det :D mäktigt fan att 3st kockar från lilla Jkpg får ta ansvaret på ett kungligt bröllop liksom!

Nehe om jag ska ta mig ut å släppa in hästkraken nu, hare gött!
Puss


Min lille polle :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: