Hockeyfreaket

Jag hatar att jag älskar dig, å jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Kategori: Allmänt

Jaha kanske dags å skriva nåt här idag, känner att jag faktiskt skärpt till mig lite med bloggandet:P
Just nu sitter jag bara här och glor, vaknade runt halv 10 idag, gick ut å släppte ut Jasmine, sen gick jag in å käkade frukost och la mig en stund till hehe, e ju trots allt "ledig" idag ;P
sen gick jag ut och fixade en hage åt Jasmine, sen flyttade jag över henne dit, så då tillbringade jag en timme där ute, och det började regna också:( inget kul! vill ha sol så att jag kan bli ännu mer solbränd.

Är ensam hemma, mamma har tagit hem mormor till morfar idag, hon frågade om jag ville följa med och jag typ nej tack står nog över det. orkar fan inte med mormor, hon är fan inte å leka med asså när hon e så förvirrad, jag har inte tålamodet till det när hon gör fel eller upprepar saker.
och det är så skönt den här veckan för pappa är i Danmark och jobbar så jag å mamma e själva hemma! :)

Vet inte vad jag ska göra mer idag, ska duscha senare och ska väl käka lite också nån gång. får se vad det blir mer.

Aja, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: