Hockeyfreaket

"Jag knarkar knark!"

Kategori: Allmänt

Idag så var det ingen skola som sagt, så jävla gött!
Följde med mamma in till stan, åkte runt med henne på alla ställen hon skulle till, sen satt jag å kollade på när hon va på sin sån där vattengympa eller vafan man kallar det, e ju en slags rehab liksom. ialla fall, efter det så skjutsade hon mig till A6 där jag mötte Petra. Sen gick vi där en stund och sen stack vi in till stan och ställde oss vid Stora Hotellet och väntade på att EDs bal skulle börja.
Och FY FAN(!!) va kallt det va, mina händer dog efter typ 10 minuter efter att jag skulle hålla i kameran och fota. mina fingrar har fortfarande inte tinat typ.
Jag orkar inte lägga upp några bilder här från balen. har inte pallat lägga in dom på datorn än haha.
Men kommer nog göra det innan Bäckadals bal på torsdag så jag inte blandar ihop korten hehe.

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, va väl hemma typ halv 7 nån gång. Fixat stallet för ikväll å sen käkat lite kvällsmat. och nu ska jag nog glo lite på tv.

Om lite mer än 1 vecka så har jag sommarlov! så jävla underbart ska det bli, långa sovmornar m.m. MUMS!

Ne har väl inget mer å skriva nu, ha det bra!
bye bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: