Hockeyfreaket

Promenad.

Kategori: Allmänt

Ganska slapp dag idag. kändes ganska meningslöst att åka in till skolan idag, för på första floristlektionen så kom Carin in och snackade om Liselott hade skärpt till sig eller inte. Och nu va "blondinerna" tillbaka på det gamla jävla fjäsket igen.. suck!
efter det så hade vi religion, vi va 6st florister bara idag då frisörerna hade håruppsättningar hela dan inför balen imon.
efter det så var det en lång lunch som väntade. och efter det slutade jag eftersom jag va tvungen att åka hem för veterinären skulle komma, och han hade inte sagt vilken tid han skulle komma så han kunde komma närsomhelst typ. va faktiskt duktig och gick ner från skolan till june idag, förbannat varmt va det men ganska gött å gå ändå.
stötte på Simon, han hade förändrats lite, var jävligt längesen jag träffade honom faktiskt..

har inte gjort så mycket här hemma, jag planerade å gå en runda men när jag kom hem var jag ju först tvungen att vänta på att veterinären skulle komma så då kunde jag ju inte bara vandra iväg, och sen när han väl kom så vart klockan ganska mycket och direkt efter det så va jag tvungen å hjälpa mamma med maten så då kunde jag inte heller gå iväg. å imon kan jag inte heller gå för då ska jag kolla på BDs bal och då är jag inte hemma förrän sent förmodligen, och på fredag är det kalas. så den där promenaden får bli i helgen nån gång.

Ne nu ska jag fortsätta kolla på Jims värld. ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: