Hockeyfreaket

sista juni!

Kategori: Allmänt

Det är fan sjukt vad tiden går fort asså! jag menar imon är det liksom första juli!
Idag så stack jag in till stan vid 12 för jag skulle luncha med Frida, Petra, Julia, Fidde å Jacob(tror jag han hette hehe) efter det så skulle Frida köpa presentkort på Gina å sen stack vi till bion för att fixa biljetterna till lördag. Kom hem runt 4tiden, när jag kom hem så var det bara att byta om å ge sig ut i skogen med Hero, för han ska jag visst träna nu.. Hmm varför ska jag träna nån annans hund när dom inte tränar min? Visserligen har jag redan skött träningen på henne men ändå..

asså jag får sjukt ont i mina handleder av å skriva på datorn nuförtiden eftersom jag skaffat lösnaglar ;) skriver fan fel heeela jävla tiden så måste jag radera å hålla på, och eftersom min deleteknapp e borta så blir det extra svårt å radera för mig med dessa långa monsternaglar haha. men man vänjer sig väl antar jag :P

Imon så vet jag inte vad som händer mer än att syster Helena ska komma upp :)

Ne nu klarar jag fan inte skriva mer, krampar ihjäl i händerna snart! hehe
Ha det bra! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: