Hockeyfreaket

Soligt

Kategori: Allmänt

Vilket härligt väder det har varit idag! Nästan lite för varmt för min smak faktiskt hehe. Men har vart ute hela dan idag sen jag vaknade i stort sett.
Va hos morfar en stund med lite grejer som han behövde ha handlat. sen va jag å mamma där en liten stund å sen åkte vi hem, å sen har vi bara suttit i solen å stekt typ, käkat grillat idag med, så jävla gott! å till det så hade vi bara en sallad, nyttigt å gott ;P

Jag ska nog ta en sväng på hästjäveln sen med, måste komma ihåg å ta kort på mina gamla ridstövlar å skicka till Mia. Använder mig ju endast av skor å chaps nuförtiden, mycket bekvämare! å ser lite proffsigare ut (A) ;)

Tror faktiskt jag ska ta å bege mig iväg nu, men samtidigt så är det så jävla varmt fortfarande.. e grymt jobbigt å rida då, jävla massa flugor i ansiktet å inte kan man rida i linne för då får man en miljon bett av blinningar -.-

Usch jag är verkligen inte pepp på att gå upp 6 imon -.- men måste åka 7 hemifrån, suck!..
Senare imon med så ska jag träffa tjejorna å så ska vi gå ut å äta :)

Nehe om man skulle ge sig iväg nu då, hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: