Hockeyfreaket

Söndag 27 juni

Kategori: Allmänt

Halloj gott folk!
Var nån dag sen jag skrev här nu. Hade ni en trevlig midsommar? Det hade jag ialla fall, kommer nog ut lite kort på facebook nån dag :P

Har städat rummet idag för imon när jag vart hos ögonläkarn så ska Petra & Frida med mig hem :) så ja en städning var verkligen behövligt, såg verkligen ut som fan på rummet haha.
Det var typ 1 meter högt dammlager på golvet, och ni skulle ha sett min spegel asså, den va så dammig så jag knappt såg mig själv i den xD men nu kan jag faktiskt det ;P

Asså mitt ena skavsår på min tå ser helkonstigt ut, ser precis ut som det bildats en blodblåsa :S får nog bli å traska i kängorna nån dag nu för mina nya sandaler plågar mig! :(

Nehepp har väl inte så mycket mer å skriva. ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: