Hockeyfreaket

<3

Kategori: Hockey

Sista veckan nu innan lov å 3 veckors praktik, gött som fan!
Idag så va ju självklart våran relgionslärare sjuk så hade den konstiga människan som visade sig heta Gustav, han e mycket mycket speciell haha.
Under religionen så kommer Glenn å frågar vart Sandra e, men hon va sjuk idag så istället för henne så fick jag å Fridut rycka in å visa runt 8orna på skolan! haha käranån va små dom va, 95or liksom. Å som tack för att vi gjorde det så ska vi få varsin biobiljett :D
Å vi slapp även matten å svenskan idag, så behövde bara ha engelska efter lunch, å hemska jävla Viveka!!

När jag kom hem så käkade jag å sen gick jag å la mig en stund, va så jävla trött så ögona fan gick i kors! Sen blev det bullbak å sen har jag inte gjort mycket mer, släppt in hästen å lekt med Hero :P
Å jag tänker fortsätta slappa resten av kvällen för fy fan va seg jag e!
Å jag vill ha lördag nu, för jag tänker spendera min påskaftonskväll i Kinnarps Arena!(Y)

Kollade på "Hv71- Vägen till guldet 07/08" inatt, å vilka underbara jävla känslor som kommer fram när man kollar, helt underbart! Finns inget som kan byta ut min kärlek till Håve<3


 

Såna jävla underbara minnen man kan få bara av å titta på det här, helt underbart <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: