Hockeyfreaket

Frida å hennes funderingar!:D

Kategori: Allmänt

Haha kom på nu att jag glömde nämna Fridas fundering som va i veckan, vi satt i matsalen då Fridut helt plötsligt säger "Jag har en fundering. Om man hamnar på en öde ö eller i öknen tillsammans med en kille. Kan man överleva på sperma då?" Haha så klockrent(Y) Och igår på hockeyn så när Salle står bakom mig så frågar han "Du, vafan va det du hade skrivit på facebook?" Jag typ ehh haha.. å så va jag tvungen å förklara för massa folk, å så frågade Jimmie om killen skulle äta sitt egna då också eller om han skulle få från tjejen, sen diskuterade Salle å Jimmie om det här ett tag å att det egentligen skulle va ganska skönt för killen, för det skulle ju bli minst 3 "mål" om dagen, frukost, lunch å middag haha!

Kan ju även nämna en tråkig sak som hände i veckan. Vid 2 tiden på eftermiddagen i onsdags så dog Ola Fredriksson efter en hemsk olycka uppe på TTC:/ Han skulle hoppa in i en lastbil som åkte å slant på steget och hamnade istället under lastbilen å kläms fast under däcket, väldigt hemskt är detta då jag tänker på min kusin som kände honom väldigt väl. å självklart på alla andra som kände honom..
Så på torsdan va det lite halvdeppig stämning på hela Bäckadal å halvflagg då TTC tillhör min skola.

En elev i 25-års åldern på Bäckadalsgymnasiet avled på onsdagen efter en olycka på TTC vid Axamo. Gymnasieskolan har nu kallat in en krisgrupp efter dödsolyckan.
Bilden är tagen från jnytt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: